دانلود انیمیشن.بازی.نرم افزار و .....

welcom
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
بهمن 1392
دی 1392
نويسندگان
mahdi teimuori
کد هاي جاوا

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 17284
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

كد ماوس

دانلود انیمیشن بسیار زیبای Loups=Garous (زبان اصلی)  <-PostCategory-> 

» نام: لوپس=گاروس – Loups=Garous
» سال تولید: ۲۰۱۰
» کارگردان: Junichi Fujisaku
» شرکت تولید کننده: Bandai Visual Company, Dentsu, Kinoshita Komuten
» کشور تولید کننده: ژاپن
» زمان: ۹۹ دقیقه
» زبان: ژاپنی
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p)
» پیوند: IMDB

.:: نسخه زبان اصلی – کیفیت BR-Rip 720p ::.

 

» زبان: ژاپنی
» دانلود زیرنویس: فارسی + انگلیسی
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p)
» فرمت: MKV
» حجم تقریبی: ۷۲۰ مگابایت
» منبع: www.minitoons.ir

 لوپس=گاروس   Loups=Garous (زبان اصلی)

 

 


+ نوشته شده در دو شنبه 30 دی 1392برچسب:,ساعت 17:45 توسط mahdi teimuori |
| دانلود بازی شاهزاده ایرانی: – Prince of Persia: Two Thrones برای کامپیوتر  <-PostCategory-> 

 

 

دانلود در ادامه مطلب.



ادامه مطلب

+ نوشته شده در دو شنبه 30 دی 1392برچسب:,ساعت 17:39 توسط mahdi teimuori |
دانلود بازی Assassin’s Creed Liberation HD برای PC  <-PostCategory-> 

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

source دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

caution دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

 


+ نوشته شده در یک شنبه 29 دی 1392برچسب:,ساعت 19:13 توسط mahdi teimuori |
دانلود بازی Violett برای کامپیوتر  <-PostCategory-> 

 

Violett v1.0

Violett از آن دسته بازی هایی است که همان تصویر کاور آن کافیست تا بازدیدکننده ترغیب به دانلود هر چه سریع تر آن شود . این بازی را شاید نتوان در دسته ی بازی های بزرگ و گسترده مانند بازی های هم سبک در کنسول های نسل حاضر دانست اما بدون کوچکترین شکی و با اقتدار کامل حرف اول را در میان بازی های سبک و قابل اجرا در تمام رایانه ها اعم از ضعیف و قوی می زند . صداگذری فوق العاده به جا و جالب ، تصویر سازی به صورت رنگ آمیزی و کالا مجذوب کننده ، اجرای روان و مراحل زیاد بازی از ویژگی های این بازی هستند که توانسته اند این عنوان را به یک افتخار برای تیم و شرکت سازنده تبدیل کنند.Violett در جهانی پر از شگفتی و غیر واقع جریان دارد، یک ماجراجویی قابل توجه که ذهن شما را درگیر خود خواهد کرد.ویولت داستان یک دختر نوجوان است که به یک خانه ی شبه وار در ناکجا آباد سفر کرده .بازی در سبک point & click و ۲٫۵ بعدی است و جهانی منحصر به فرد با جوی مرموز و  معماها زیاد برای حل کردن و گرافیک زیبا و نقاشی شده دارد که هم کودکان و هکم بزرگسالان را جذب خود می کند . می توان این بازی را یک شاهکار تمام عیار در این سبک دانست که به محبوبیت بالایی نیز دست پیدا کرده است . شما عزیزان امروز در سایت میهن دانلود قادر به دانلود این بازی زیبا و دوست داشتنی هستید و همچنین می توانید برای مشاهده تصاویری از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



ادامه مطلب

+ نوشته شده در پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:,ساعت 14:26 توسط mahdi teimuori |
انتشار نسخه جدید از کانتر به اسم کانتر استرایک آنلاین  <-PostCategory-> 

انتشار نسخه جدید از کانتر به اسم کانتر استرایک آنلاین

بعد از حدود ۱ سال شایعه و و حرفو حدیث درباره کانتر استرایک نسخه آنلاین بلاخره والو این نسخه از بازی کانتر استرایک رو هم منتشر کرد Counter Strike Online  یک جهش روبه جلو از کانتر استرایک ۱٫۶ هستش و دارای گرافیکی بسیار بالا و گیم پلی تقویت شده این نسخه از بازی کانتر که مخصوص بازی آنلاین ساخته شده یک نسخه کاملا فیکس شده و سفارشی از والو هستش بسیاری از مسابقات جهانی هم از این نسخه جهت برگذاری مسابقات خودشون استفاده میکنند چون این نسخه یکی از معتبرترین نسخه های کانتر استرایک هستش

 

گیم پلی : گی پلی بازی تقویت خیلی زیادی نسبت به ۱٫۶ داشته بسیاری از باگ های اعصاب خورد کن بسته شده اند و گیم پلی بازی حالت واقعی به خودش گرفته اگر یادتان باشد در کانتر ۱٫۶ چیزی به اسم فاصله و سرعت شلیک وجود نداشت وقتی پلیر شلیک میکرد در همون ثانیه تیرش به هدف میخورد و این خیلی غیر واقعی بود ولی در این نسخه این مشکل برطرف شده پس یعنی شما میتونید در برابر شلیک ها جا خالی بدید و از تیر خوردن فرار کنید که لذت بازی رو دو چندان میکنه اما گیم پلی فقط به همین ختم نمیشه باگ های زیاد دیگه ایی هم بودند که برطرف شدند که زیاد به چشم نمیان ..

به هر حال میتوان گفت این نسخه مخصوص کسانی هستش که دوست دارند هم کانتر ۱٫۶ رو داشته باشند هم کانتر گلوبال افیشنال رو این نسخه دقیقا ما بین این نسخه ها هستش یعنی از هسته کانتر ۱٫۶ ساخته شده ولی گیم پلی اون کاملا شبیه به کانتر استرایک گلوبال افنیشنال هستش  پیشنهاد میکنم کانتر استرایک ۱٫۶ رو کنار گذاشته و به سراغ کانتر استرایک آنلاین بیاد تا لذت واقعی بازی کانتر رو درک کنید

توجه : این باز ی ۱۰۰ درصد کرک شده و کاملا نان استیم میباشد پس بدین صورت میتوان گیم سرور انلاین هم برای این نسخه راه اندازی کرد و مشکلی در این رابطه وجود ندارد … شما میتونید این بازی رو از سایت معتبر سافت پدیا بصورت مستقیم و نامحدود با سرعت بالا دانلود کنید ..

 

دانلود با لینک مستقیم با حجم 1.4  گیگابایت  : Direct Link


+ نوشته شده در پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:,ساعت 14:20 توسط mahdi teimuori |
دانلود مجموعه انیمیشن سریالی اسکار مارمولک بیابانی با کیفیت HD  <-PostCategory-> 

دانلود انیمیشن اسکار مارمولک بیابانی HDهر مجموعه قرار داده شده شامل سه قسمت با میانگین هر قسمت ۷ دقیقه میباشد!

 

دانلود | دانلود part1 | حجم : ۲۳۱mb | رمز : www.ircartoon.net

 

دانلود | دانلود part2 | حجم : ۱۸۴mb | رمز : www.ircartoon.net

 

دانلود | دانلود part3 | حجم : ۲۳۶mb | رمز : www.ircartoon.net

 

دانلود | دانلود part4 | حجم : ۲۰۳mb | رمز : www.ircartoon.net

 

دانلود | دانلود part5 | حجم : ۲۲۳mb | رمز : www.ircartoon.net

 

دانلود | دانلود part6 | حجم : ۲۳۵mb | رمز : www.ircartoon.net

 

منبع:آی آر کارتون
 

با نظر هاتون مارو از درخاستاتون مطلع کنیدخنده

 


+ نوشته شده در چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:,ساعت 19:40 توسط mahdi teimuori |
دانلود Angry Birds Go برای آندروید به همراه دیتا  <-PostCategory-> 

Angry Birds Go جدیدترین عنوان از سری مشهور انگری بردز میباشد که البته اینبار یه یک تغییر سبک واضح به میدان آمده است ! در این بازی شما دیگر پرندگان خشمگینتان را به سمت دژ خوکها پرتاب نمیکنید بلکه پشت فرمان اتومبیلهای پرسرعت در دنیای سه بعدی  به مسابقه با دیگر پرنده ها و خوکها میپردازید .

دانلود APK

حجم : 48 MB

دانلود دیتا 

حجم : 50 MB

+ 5% ریکاوری

رمز فایل فشرده : helper.gamesiders.com

روش نصب :

   فایل apk  رانصب کنید.
-   محتویات دیتا را که یک فایل با پسورند obb است را به مسیر Android/obb/com.rovio.angrybirdsgo/ منتقل کنید .

   نکته : اگر این مسیر یا پوشه اخر com.rovio.angrybirdsgo وجود نداشت آنرا بسازید ” دقیقا با همین نام .

منبع:helper.gamesiders.com


+ نوشته شده در چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:,ساعت 12:54 توسط mahdi teimuori |
دانلود بازی Tiny Thief برای اندروید  <-PostCategory-> 

7245642354

به ماجراجویی های دزد کوچک بپیوندید . در بازی Tiny Thief  یک پسر بسیار کوچک قصد دارد تا در دنیایی از حرص، طمع، فساد و بی عدالتی زندگی کند . به دزد کوچولو سلام بگویید و به او ملحق شوید ! دزد کوچک، باید با حیله گری و نیرنگ سعی کند تا اشیاء را بدزدد . شما باید او را در ۶ ماجرای حماسی همراهی کنید اما در این راه می بایست کاملا حواس تان جمع باشد چرا که او با شوالیه های تاریکی و دزدان دریایی سرکش رو به رو خواهد شد و لازمه پیروزی تسلط داشتن بر دوستان و دشمنان است .



ادامه مطلب

+ نوشته شده در چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:,ساعت 12:51 توسط mahdi teimuori |
دانلود بازی clash of clans برای اندروید  <-PostCategory-> 

clash_of_clans_logo_600_270یکی از بهترین و پرطرفدار ترین بازی های iOS  این بار بر روی اندروید

بازی ای جذاب در سبک  استراتژی و مدیریتی که هر کسی را جذب میکندشما در این بازی میتوانید قیبله ی خود را بسازید و روز به روز بزرگ تر و  پیشرفته  ترش کنید و به قبیله ی دوستان خود حمله کنید و یا با دوستان خود ارتش بزرگی بسازید و به دشمنانتان حمله کنید

و به علاوه شما 50 نبرد هیجان انگیز در بخش تک نفره پیش رو دارید

پس حسابی میتوانید در این دنیای زیبا لذت ببرید



ادامه مطلب

+ نوشته شده در چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:,ساعت 12:49 توسط mahdi teimuori |
دانلود بازی Indiana Jones and the Emperors Tomb برای PS2  <-PostCategory-> 

Indiana Jones and the Emperors Tomb 1 دانلود بازی Indiana Jones and the Emperors Tomb برای PS2

Indiana Jones and the Emperor's Tomb یکی دیگر از سری بازی های اکشن ایندیانا جونز است که توسط کمپانی Collective ساخته شده و LucasArts این بازی را در سال ۲۰۰۳ برای Xbox,ps2,windows منتشر کرده.این نسخه از بازی ماجراجویی جدید از باستان شناس افسانه ای ، ایندیانا جونز است. داستان در سال ۱۹۳۵ شروع میشود، درست قبل از حوادث ایندیانا جونز و معبد رستاخیز. معبد مذکور در عنوان مربوط به اولین معبد پادشاه چین یعنی Qin Shi Huang است.در ادامه لینک دانلود و تصاویر این بازی ps2 قابل مشاهده است.

 

 

 لینک مستقیم |  لینک مستقیم ۲

 

ناشر:LucasArts | سازنده:The Collective | سبک:Action | تاریخ انتشار:۲۰۰۳

 


+ نوشته شده در چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:,ساعت 11:45 توسط mahdi teimuori |
دانلود بازی The Banner Saga برای pc  <-PostCategory-> 

توجه: بعد از کلیک بر روی لینک دانلود  7 ثانیه صبر کنید و روی

 

پارت ۱: لینک مستقیم

 

پارت ۲: لینک مستقیم

 

پارت ۳: لینک مستقیم

 


+ نوشته شده در چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:,ساعت 11:37 توسط mahdi teimuori |
دانلود بازی ناپلئون Commander Napoleon At War  <-PostCategory-> 

Commander Napoleon At War از بازی های استراتژیک و اکشن با موضوعیت جنگ های فرمانده مشهور، ناپلئون بناپارت است که در آن باید مدیریت جنگ های تاریخی این فرمانده را بر عهده بگیرید و در اصل به جای این شخصیت بزرگ، ایفای نقش کنید. این فرمانده شجاع در طول زندگی با افتخار خود بیش از صد ها جنگ را مدیریت کرده و برای کشور فرانسه به نوعی یک قهرمان تاریخی بزرگ محسوب می شود. در ابتدای بازی Commander Napoleon At War با روز های اولیه تجربیات وی آشنا خواهید شد و آموزش های نظامی لازم برای در دست گرفتن قدرت نظامی فرانسه را به خوبی فرا خواهید گرفت.

پس از اتمام آموزش های لازم، ماموریت های مختلفی در هر مرحله به عهده تان گذارده می شوند و باید با به کار بردن استرتژی قوی و کارساز، هم چنین تلفات کم تر، بهترین بازده را به دست آورید و سرزمین های جدیدی را به تسخیر خود در آورید. در مواقعی نیز باید سیستم دفاعی در پیش بگیرید و قلعه ها و برج های مستحکمی را برای دفاع از سرزمین خود بنا کنید تا از نفوذ کشور های دیگر به خاک فرانسه جلوگیری کرده باشید. آرایش نظامی سربازان از جمله استراتژی های مهم برای موفقیت در بازی Commander Napoleon At War محسوب می شود و در صورت چینش غیر صحیح سربازان، قادر به پیروزی نخواهید بود. در طول بازی می توانید فرماندهان بزرگ تاریخی را هم چون بلاچر و ولینگتون را به استخدام ارتش در آورید و از آن ها برای مدیریت بخش های مهم کشور استفاده کنید. علاوه بر این می تون از آن ها برای رهبری گروه عظیمی از سربازانتان نیز کمک گرفت. بازی Commander Napoleon At War دارای گرافیک و گیم پلی بسیار خوبی نسبت به حجم کمش بوده و قابلیت Lan، اینترنتی و PBEM این بازی را به یک بازی بسیار جذاب و پرطرفدار تبدیل کرده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب

+ نوشته شده در چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:,ساعت 11:30 توسط mahdi teimuori |
دانلود فیلم مستند Love in the Animal Kingdom 2014 HD  <-PostCategory-> 

نام فیلم : عشق در قلمرو حیواناتLove in the Animal Kingdom 2014

ژانر فیلم : مستند، حیات وحش

سال پخش : 2014

سازنده : شبکه PBS

کیفیت: اچ دی HD 720p

دانلود فیلم مستند Love in the Animal Kingdom 2014 : این فیلم مستند نگاهی بر زندگی عاشقانه حیوانات دارد. حیوانات می رقصند، ترانه می خوانند، عاشق می شوند و در برابر هرچیزی که برای پیداکردن و محافظت از شریک عشقی خود نیاز است می ایستند. برای خیلی ها، دلیل تمامی این روابط، بقای نسل این حیوانات می باشد. اما می توانیم این روابط را عشق بنامیم؟



ادامه مطلب

+ نوشته شده در سه شنبه 24 دی 1392برچسب:,ساعت 16:21 توسط mahdi teimuori |
دانلود بازی داستانی Private Infiltrator برای نسخه PC  <-PostCategory-> 

Private Infiltrator pc cover دانلود بازی داستانی Private Infiltrator برای نسخه PC

بازی Private Infiltrator “نفوذی محرمانه” یک بازی سبک آرکید می باشد که از بازی L.A Noir الگو برداری کرده و سبک طراحی بازی از این نوع می باشد. در سال ۱۸۶۷، ASB توسط یک جریان جنایی مرموز پیدا شده بود. این موضوع یک همکاری شخصی با هدف سلطه ورزی بر کل دنیا بوده است. اهداف آن به عموم مردم با استفاده از بسته بندی قانونی تجاری که وی به عنوان یک عضو اصلی داشته پوشش داده می شود. یک واقعه ی مرموز، عجیب و پرماجرای دیگر که به اندازه ی کافی برای نتیجه گیری اینکه ASB پشت یک موج جنایی اخیر، با نام WEC که یک همکاری برای جلوگیری از ASB برای رسیدن به اهدافشون بود،  حضور داشته است. این بازی از سری بازی های Stealth می باشد و نسبت به حجم کم آن از کیفیت و جذابیت قابل قبولی برخوردار است.



ادامه مطلب

+ نوشته شده در سه شنبه 24 دی 1392برچسب:,ساعت 16:18 توسط mahdi teimuori |
دانلود بازی لاک پشت های نینجا برای اندروید Teenage Mutant Ninja Turtles v1.0  <-PostCategory-> 

http://up.niceandroid.ir/up/niceandroid/2/189.jpg


 سیستم عامل مورد نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

تاریخ ارائه بازی :  2014/01/12

شرح بازیTeenage Mutant Ninja Turtles

بازی لاک پشت های نینجا برای اندرویدلاک پشت های نینجا یک نژاد خاص و منحصر به فردی هستند که در شهر و به شکل مخفی با خرابکاری های افراد سود جو مقابله می کنند و نقشه ی انان را نقشه بر آب می کنند شما هم می توانید در این راه به ان ها کمک کنید تا در این راه سخت تنها نباشند شخصیت های این بازی یکی از محبوب ترین شخصیت های موجود در دنیا هستند.شما می توانید این بازی را به صورت کاملا" رایگان از نایس اندروید دانلود کنید.

★ ویژگی های بازی :

◆  مبارزه کلاسیک

◆  ازبین بردن خرابکاری ها

◆  جلوه های واقعی و جذاب


http://up.niceandroid.ir/up/niceandroid/1/milad%20(3).png   دانلود فایل با لینک مستقیم

http://up.niceandroid.ir/up/niceandroid/1/milad%20(1).png  حجم فایل : 10.2  مگابایت

http://up.niceandroid.ir/up/niceandroid/1/milad%20(2).png    منبع : نایس اندروید


+ نوشته شده در سه شنبه 24 دی 1392برچسب:,ساعت 9:39 توسط mahdi teimuori |
خنده دار ترین لطیفه های جدید آذر ۹۲  <-PostCategory-> 

ای خداااااا
کِی میشیم دوتااااااا
بعد بشیم ۳تااااااا
بعد بشیم ۴تا این تاکسی راه بیفته ؟؟؟ مردیم از انتظار !

***

اس ام اس خنده دار
“نوکوشیمورو” چیست !؟
نام دختری ژاپنی ؟ نام همسر پادشاه چین ؟
نام عمه سوسانو !؟
نه دوستان !
ندای مضطرب یک جوان مشهدی سوار بر پشت موتورسیکلت دوستش میباشد
و منظورش اینست که من را به کشتن ندهى :D

***

ﻣﻠﺖ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺷﻮﻥ ﻣﯿﺰ ﺑﯿﻠﯿﺎﺭﺩ ﻭ ﺗﺮﺩﻣﯿﻞ ﻭ ﺳﻮﻧﺎ ﻭ ﺟﮑﻮﺯﯼ ﺩﺍﺭﻥ ،
ﺍﻭﻧﻮﺧﺖ ﻣﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﻭﺭﺯﺷﯽ ﻣﻮﻥ ﯾﮏ ﻣﯿﻠﻪ ﺑﺎﺭﻓﯿﮑﺲ ﺑﻮﺩ
ﮐﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺯﺩﻩ ﺗﻮ ﮐﻤﺪ ﺭﻭﺵ ﻟﺒﺎﺱ ﺁﻭﯾﺰﻭﻥ ﻣﯿﮑﻨﻪ :|

***

مامانم میخواست زنگ بزنه به خالم، شماره رو اشتباه گرفت
یارو گوشی رو از اون ور برداشت گفت: بله؟
مامانم هول کرد گفت: ببخشید مثل این که معذرت میخوام :D

***

من به اون دسته از کسایی که هنوز به “عشقشون” میگن “عجقم”
و چیتال میتونی عسیییییییسم …
بسته های آموزشی بالا بالا رو پیشنهاد می دم !



ادامه مطلب

+ نوشته شده در دو شنبه 23 دی 1392برچسب:,ساعت 19:49 توسط mahdi teimuori |
جدیدترین کد های پیشواز ایرانسل و همراه اول  <-PostCategory-> 
 بوی عیدی = 30308
  اي حرمت = 30296
دوست دارم = 30896
  دلم گرفته = 30202
  عشق اول = 30464
  یکی هست = 30880
  هرگز نشد = 30470
  قرار نبود = 30475
  یادته = 30895
  خاطره ها = 30875
حلالم کن = 4413389
  یکی یکدونه = 5515404
  ساعت رفتن=5514691
  رفیق نیمه راه = 5514627
  تو راست میگی = 3313226
  هی تو= 3314291
  تصمیم = 3313736
  تو نزدیکی = 2211397
  مغرور = 3313377
  چی شد = 3313375

 به خدا = 3314733
  دیدی = 3314737
  دوست دارم = 3315193
  هوایی شدی = 3315201
  هوایی شدی دو = 3315202
  سریال شیدایی = 2211520
  برو فکرشم نکن = 5513986
  گیجه لر=3312873
  کیم گلر= 3312879
  تقاص =3314296

ردیف اول همراه اول

ردیف دوم و سوم ایرانسل


+ نوشته شده در دو شنبه 23 دی 1392برچسب:,ساعت 17:44 توسط mahdi teimuori |
دانلود فصل دوم انیمیشن Creature Comforts 2005  <-PostCategory-> 

Creature Comforts.jpeg

» نام: آسایش مخلوقات – Creature Comforts
» سال تولید: ۲۰۰۵-۲۰۰۶
» کارگردان: Nick Park, Richard Goleszowski
» شرکت تولید کننده: Aardman Animations
» کشور تولید کننده: انگلستان
» تعداد قسمت: فصل دوم ۱۳ قسمت
» زبان: انگلیسی
» زیرنویس: انگلیسی
» کیفیت: بسیار خوب (HD 480p)
» فرمت: MKV
» پیوند: IMDB

 

خلاصه داستان: آسایش مخلوقات (به انگلیسی: Creature Comforts) نام مجموعه کارتونی محصول کمپانی انگلیسی آردمن (به انگلیسی: Aardman Animations) می‌باشد که به طور کل در دو فصل و به کارگردانی نیک پارک (به انگلیسی: Nick Park) و ریچارد گولزاوسکی (به انگلیسی: Richard Goleszowski) ساخته شده است. این مجموعه در پی انیمیشن کوتاه موفقی به همین نام و محصول همین کمپانی، «آسایش مخلوقات – Creature Comforts»، در سال ۲۰۰۳ برای شبکه تلویزیونی انگلستان ساخته شد. هر قسمت از مجموعه داستانی متفاوت را دنبال می‌کند اما در کل مصاحبه‌ای است با حیوانات درباره زندگی‌شان در باغ وحش و بیان احساسات و دغدغه‌ها و مشکلات آنان. فصل دوم مجموعه نیز همانند فصل اول در قالب ۱۳ قسمت و از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶ پخش شد…

 



ادامه مطلب

+ نوشته شده در دو شنبه 23 دی 1392برچسب:,ساعت 17:40 توسط mahdi teimuori |
دانلود آسایش مخلوقات – Creature Comforts (فصل اول)  <-PostCategory-> 

Creature Comforts.jpeg

» نام: آسایش مخلوقات – Creature Comforts
» سال تولید: ۲۰۰۳
» کارگردان: Nick Park, Richard Goleszowski
» شرکت تولید کننده: Aardman Animations
» کشور تولید کننده: انگلستان
» تعداد قسمت: فصل اول ۱۳ قسمت
» زبان: انگلیسی
» زیرنویس: انگلیسی
» کیفیت: بسیار خوب (HD 480p)
» فرمت: MKV
» پیوند: IMDB

 

خلاصه داستان: آسایش مخلوقات (به انگلیسی: Creature Comforts) نام مجموعه کارتونی محصول کمپانی انگلیسی آردمن (به انگلیسی: Aardman Animations) می‌باشد که به طور کل در دو فصل و به کارگردانی نیک پارک (به انگلیسی: Nick Park) و ریچارد گولزاوسکی (به انگلیسی: Richard Goleszowski) ساخته شده است. این مجموعه در پی انیمیشن کوتاه موفقی به همین نام و محصول همین کمپانی، «آسایش مخلوقات – Creature Comforts»، در سال ۲۰۰۳ برای شبکه تلویزیونی انگلستان ساخته شد. جالب است بدانید ساخت فصل اول آن حدود ۱۸ ماه به طول انجامید و به طور متوسط روزانه تنها ۴ ثانیه از مجموعه ساخته می‌شد. هر قسمت از مجموعه داستانی متفاوت را دنبال می‌کند اما در کل مصاحبه‌ای است با حیوانات درباره زندگی‌شان در باغ وحش و بیان احساسات و دغدغه‌ها و مشکلات آنان…



ادامه مطلب

+ نوشته شده در دو شنبه 23 دی 1392برچسب:,ساعت 13:33 توسط mahdi teimuori |
دانلود بازی فوق فشرده و کم حجم شده ی Shadowrun Returns 2013 برای PC  <-PostCategory-> 

Shadowrun Returns pc cover دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC

انسان ها با جادو و ماشین ها روبرو خواهند شد! بازی در سال ۲۰۵۴ اتفاق می افتد. سحر و جادو به دنیا بازگشته و موجودات قدرتمند افسانه ها را بیدار کرده است. تکنولوژی با هوشیاری و گوشت مرده ها در هم آمیخته، گروه های غریبه در بین انسان ها جا خوش کرده اند و دسیسه های پشت پرده دنیا را خون کشیده است. شما در این بازی نقش یک Shadowrunner را دارید، یک آدم مزدور که در حوالی جامعه سکونت دارد. هر روز در تقویت مهارت های خود تمرین کرده و بر روی پای خود می ایستید. هر وقت از شما درخواست کمک شود، به تنهایی آن را انجام خواهید داد… به هر قیمتی که شده باشد!



ادامه مطلب

+ نوشته شده در دو شنبه 23 دی 1392برچسب:,ساعت 9:11 توسط mahdi teimuori |
دانلود تریلر جدیدی از بازی Ryse: Son of Rome  <-PostCategory-> 

دانلود تریلر جدیدی از بازی Ryse: Son of Rome

حجم: 16.30 MB
کیفیت: 720p HD فوق العاده
رزولوشن: 1280×720
زمان: 00:01:00

دانلود با لینک مستقیم HD
دانلود با لینک مستقیم SD


+ نوشته شده در یک شنبه 22 دی 1392برچسب:,ساعت 18:5 توسط mahdi teimuori |
دانلود بازی The Planner – Farming برای PC  <-PostCategory-> 

The Planner Farming یک بازی جدید در سبک مدیریتی و شبیه سازی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Rodomedia ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . این بازی شبیه سازی شده کشاوزی بسیار زیبا تجربه مزرعه داری تحمل تمام سختی های آن را برایتان به ارمفان می آورد, این بازی امکان زندگی در مزرعه و کشاورزی در آن را برای شما فراهم می کند, به طوری که با استفاده از ابزارهای مختلف کشاورزی و ماشین آلات مدرن آن تجربه لذت بخشی را مشاهده خواهید کرد که مطمئنا می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. هم اکنون می توانید بازی The Planner Farming را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب

+ نوشته شده در یک شنبه 22 دی 1392برچسب:,ساعت 17:51 توسط mahdi teimuori |
دانلود سریال کارتونی Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness 2011  <-PostCategory-> 

نام انیمیشن: Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness – کونگ فو پاندا: افسانه های شگفت انگیز

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۲۳×27 دقیقه

حجم: ۱۵۰×27 مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و …



ادامه مطلب

+ نوشته شده در یک شنبه 22 دی 1392برچسب:,ساعت 13:20 توسط mahdi teimuori |
دانلود بازی قطار نسخه کریسمس Train Crisis Christmas 1.1.3  <-PostCategory-> 

 دانلود بازی قطار کریسمس ۲۰۱۴

بازی های اندروید 2014

 آِیا می خواهید با با دانلود بازی بسیار زیبا و فوق العاده کریسمس ۲۰۱۴ مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید؟برای یک سفر هیجان انگیز در عید کریسمس ۲۰۱۴ آمادگی دارید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی بازی Train Crisis Christmas همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر



ادامه مطلب

+ نوشته شده در یک شنبه 22 دی 1392برچسب:,ساعت 11:49 توسط mahdi teimuori |
دانلود انیمیشن زیبای Cloudy with a Chance of Meatballs 2.2013.HD 720p  <-PostCategory-> 

نام انیمیشن: Cloudy with a Chance of Meatballs 2 – ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی۲

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۵ دقیقه

حجم: – مگابایت



ادامه مطلب

+ نوشته شده در شنبه 21 دی 1392برچسب:,ساعت 20:51 توسط mahdi teimuori |
دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013  <-PostCategory-> 

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …



ادامه مطلب

+ نوشته شده در شنبه 21 دی 1392برچسب:,ساعت 20:46 توسط mahdi teimuori |
مجموعه عکس های متنوع ، با کیفیت بالا - Mix HD Wallpapers  <-PostCategory-> 

دانلود مجموعه عکس های متنوع ، با کیفیت بالا

Mix HD Wallpapers

 

 

 

 

در این مجموعه، 95 عکس متنوع و زیبا را برای شما آماده کرده ایم. این عکس ها در موضوعات مختلف بوده و دارای کیفیت HD میباشد.

 

شما میتوانید از این عکس ها به عنوان Wallpaper ویندوز استفاده کرده و چهره زیباتری به ویندوز خود بدهید. همچنین اگر در زمینه طراحی فعالیت میکنید، با توجه به کیفیت بالای این عکس ها میتوانید از آنها در طراحی های گرافیکی خود نیز کمک بگیرید.

 

این عکس ها در موضوعات مختلف از جمله عکس ماشین، عکس حیوانات، عکس ورزشی، تصاویر فانتزی و تخیلی، عکس طبیعت و... میباشد.



ادامه مطلب

+ نوشته شده در شنبه 21 دی 1392برچسب:,ساعت 18:17 توسط mahdi teimuori |
بازی موبایل پرندگان خشمگین: اتاق ها را نابود کن (سیمبین) - Angry Birds: Wreck (نسخه جدید)The Halls  <-PostCategory-> 

دانلود بازی موبایل پرندگان خشمگین: اتاق ها را نابود کن (سیمبین) - Angry Birds: Wreck The Halls

گویا این خوک های چاق و تنبل از رو نمی روند ! آنها در هر فصل از پرندگان خشمگین شکست می خورند اما در فصل بعد تجدید قوا کرده و بار هم تخم ها را می دزدند. در این فصل، 20 مرحله جدید با اتاق های تزئین شده در انتظار شماست. برای انجام این فصل از بازی پرندگان خشمگین، باید گوشی شما به اینترنت متصل باشد.

پلتفرم : سیمبین (Symbian OS 9.5 Symbian^3)

دانلود با حجم 12.7 مگابایت


+ نوشته شده در شنبه 21 دی 1392برچسب:,ساعت 18:14 توسط mahdi teimuori |
بازی مرده متحرک، فصل غریزه نجات - The Walking Dead, Survival Instinct  <-PostCategory-> 

دانلود بازی مرده متحرک، فصل غریزه نجات

The Walking Dead, Survival Instinct

 

 

 

 

سریال مرده متحرک (The Walking Dead) چند سال است که به صورت دنباله دار از شبکه های تلویزیونی دنیا پخش میشود و هنوز هم پخش آن ادامه دارد. این سریال را میتوان با سریال هایی مثل گمشده (Lost) و فرار از زندان (Prison Breack) مقایسه کرد.

 

ماجرای این سریال از این قرار است که دنیا رو به نابودی رفته و همه انسان ها تبدیل به زامبی شده اند. قهرمان داستان این سریال (Daryl Dixon) جزو معدود افرادی است که هنوز انسان است و باید برای زنده مانده تلاش کند. مبارزه و فرار او از دست مردگان متحرک یا همان زامبی ها، داستان اصلی بازی را شکل میدهد. در راه تلاش برای زنده ماندن، او از اسلحه های مختلفی که به دست میآورد نیز استفاده میکند.

 

بازی های مختلفی از روی این سریال تولید شده اند. اما فقط بازی کمپانی Telltale Games توانسته است حق مطلب را ادا کند.

 

داستان بازی The Walking Dead, Survival Instinct دقیقا از روی خط اصلی سریال ساخته شده است. در این بازی شما در دنیایی که توسط زامبی ها اشغال شده است تنها مانده اید و باید با کمک اسلحه هایی که پیدا میکنید جان خودتان را نجات دهید.



ادامه مطلب

+ نوشته شده در شنبه 21 دی 1392برچسب:,ساعت 18:11 توسط mahdi teimuori |
مجموعه تمام قسمت های پت و مت  <-PostCategory-> 

دانلود مجموعه تمام قسمت های پت و مت

 

 

پت و مت، اسم دو شخصیت دست و پا چلفتی است که همیشه در کارشان خرابکاری میکنند. این شخصیت ها آنقدر معروف هستند که هر وقت کسی کار آسانی را به اشتباه انجام میدهد او را به پت و مت تشبیه میکنیم!



ادامه مطلب

+ نوشته شده در شنبه 21 دی 1392برچسب:,ساعت 18:7 توسط mahdi teimuori |
آنلاین بازی کردن gta 5  <-PostCategory-> 
آموزش آنلاین بازی کردن GTA San Andreas
1-بازی GTA San Andreas رو نصب کنید.

لینک دانلود بازی


2-نرم افزار

SA-MP رو دانلود

کنبد.
3-نرم افزار رو توی پوشه ای که بازی نصب شده Install کنید .
4-بعد از نصب به محل پوشه برید و SAMP رو باز کنید و در قسمت Name بالای صفحه اسمی رو که میخواین بنویسین
5- وارد کردن آدرس سرور 10.201.2.5:7777 امکانات سرور:
کلیسا برای ازدواج
شهرداری
محافظ جهت جلوگیری از دزدی از شما
شغل کمباین جهت درو کردن گندم
شغل خلبانی و جابه جایی مسافر
شغل چوب بری شغل
ساخت مواد مخدر
دزدی از بانک
دزدی از بازیکن
پیست موتوور سواری
و...
آدرس سرور
10.201.2.5:7777
 
 
منبع: واردن

+ نوشته شده در جمعه 20 دی 1392برچسب:,ساعت 23:35 توسط mahdi teimuori |
دانلود تم جدید وارکرافت(joker )  <-PostCategory-> 

Untitled4 500x282771f5a

لینک دانلود


+ نوشته شده در جمعه 20 دی 1392برچسب:,ساعت 8:1 توسط mahdi teimuori |
تقلید صدای هیروهای DotA 2 (آقای سایمون مدسون)  <-PostCategory-> 

13890814051

کیفیت عالی

کیفیت متوسط


+ نوشته شده در جمعه 20 دی 1392برچسب:,ساعت 8:1 توسط mahdi teimuori |
آیا میدانید های دوتا (1)  <-PostCategory-> 
  • وقتی ریکی مارو (rikimaru) غیبه اگه کسی سایلنسش کنه (silence) تو لحظه ی سایلنس دیگه غیب نیست broodmother هم همین طور
  • تور هیروی ناگا (naga siren) وقتی طرف ضد مجیک هم باشه روش میافته حتی اگه آواتار زده باشه و جادوهای channeling رو از بین می بره.
  • کشیدن مانا یا جون از illusions آن را می ترکونه . اگه illusion رو سوسک هم بکنید اون رو می ترکونه.
  • لول ۲ ی (frostbite) هیروی کریستال (crystal) روی حوض دشمن کار می ده با این کار حوض دیگه اتک نمیده و می تونید با برو بچ حوض رو بزنید.
  • نکنه یوقت آیتم diffusal blade که تموم شارژش استفاده شده رو بفروشیدا !!!
  • اگه blaidmail بزنید برید روی بمب های گوبلین اونوقت دمیج برگشتی به خود گوبلین می خوره.
  • با هیروی juggernut وقتی خفت شدید لول ۱ بزنید (blade fury) و تلپورت کنید که کسی نتونه تلپورت رو کنسل کنه.
  • می دونستید مارهای shadow shaman دمیج اسپلش (splash damage ) دارن.
  • روح های هیروی death prophet دارای سرعت ۵۰۰ می باشند و در انتهای لول به اندازه ی یک چهارم دمیجی که داده اند به این هیرو جون اضافه می شه (حداکثر ۱۰۰۰ تا)
  • با پرج کردن می تونی لول ۲ هیروی omniknight رو (repel) از بین ببری .
  • توی مپ جدید لول ۶ هیروی bone Fletcher جون اضافه نمی کنه بلکه ظرفیت اچ پی رو میبره بالا یعنی اگه ۱۰۰۰ تا کل جونش باشه کل جونش میشه ۱۵۰۰ مثلا (البته خوب جون فعلیش هم میره بالا به نسبت اون)

  • برای دیدن بقیه ی آیا میدانید به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب

+ نوشته شده در جمعه 20 دی 1392برچسب:,ساعت 8:0 توسط mahdi teimuori |
کد ها و رمز های بازی warcraft  <-PostCategory-> 
   
 
– - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - -
WarpTen= افزایش سرعت ساخت بناها و لوازم
IocainePowder = مرگ و نابودی سریع
WhosYourDaddy = نسوز شدن ( شکست ناپذیر شدن)
PointBreak = شکستن محدودیت غذا
ThereIsNoSpoon = مانای نامحدود
StrengthAndHonor = شکست نخوردن
Motherland = رفتن به مرحله بعد
AllYourBaseAreBelongToUs = پیروزی سریع
WhoIsJohnGalt = فعال کردن جستجو
SharpAndShiny = ازبین بردن مه محیط
Synergy = غیر فعال کردن نیاز به درخت آموزش
strengthandhonor = ادامه بازی حتی بعد از باخت
iseedeadpeople = نمایش تمام نقشه
ihavethepower = لول ۱۰ شدن تمام هیرو ها
greedisgood xxxxxxx =(گلد) طلا(به جای xxxxxxx عدد دلخواه بذارید)
leafittome = چوب مفتی
pointbreak = غذا ( گوشت )
whoisjohngalt = آپگرید سریع
riseandshine = روز شدن
lightsout = شب شدن
   

+ نوشته شده در جمعه 20 دی 1392برچسب:,ساعت 7:59 توسط mahdi teimuori |
رفع مشکل ارور PVP.net patcher در بازی League of Legends  <-PostCategory-> 

سلام من خودم این مشکل برام پیش اومده بود که وقتی luncher lol رو باز میکردم هیچ اتفاقی نمی افتاد و وقتی روی league-legends کلیک میکردم برنامه بسته میشد و ارور PVP.net patcher kernel is not responding v رو میداد . چند بار lol رو پاک و دوباره دانلود کردم ولی درست نشد تا این که به این روش رسیدم و 100 % کار میکنه.
به محل نصب بازی بروید و lol.launcher.admin رو run as administraro کنید و حدود 5 تا 10 دقیقه روی برنامه کلیک نکنید و بعد از کمی صبوری بازی بالا میاد .
لازم به ذکره که فقط دفه اول باید این کار رو انجام بدهید و دفعات بعد با باز کردن lol.luncher بازی به سرعت بالا میاید .
موفق باشید .


+ نوشته شده در جمعه 20 دی 1392برچسب:,ساعت 7:58 توسط mahdi teimuori |
آموزش آنلاین بازی کردن pes 2014  <-PostCategory-> 

برای دیدن آموزش به ادامه مطلب بروید.

 



ادامه مطلب

+ نوشته شده در جمعه 20 دی 1392برچسب:,ساعت 7:52 توسط mahdi teimuori |
Hon wallpapers  <-PostCategory-> 

برای دانلود روی لینک های زیر کلیک کنید:

 

برای دانلود pat1 روی لینک زیر کلیک کنید.

 

download

 

برای دانود part2 روی لینک زیر کلیک کنید.

 

download

 


+ نوشته شده در جمعه 20 دی 1392برچسب:,ساعت 7:51 توسط mahdi teimuori |
دانلود بازی Dragon nest  <-PostCategory-> 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب بروید.

 



ادامه مطلب

+ نوشته شده در جمعه 20 دی 1392برچسب:,ساعت 7:49 توسط mahdi teimuori |
هیرو های بازی HON  <-PostCategory-> 

Hero Selection

برای دانلود با جزئیات بیشتر به ادامه مطلب بروید و روی لینک زیر کلیک کنید.



ادامه مطلب

+ نوشته شده در جمعه 20 دی 1392برچسب:,ساعت 7:48 توسط mahdi teimuori |
مطالب پيشين
» دانلود مجموعه بازی های فلش (بازی های اکشن)
» دانلود فیلم آقای عبدی نسب و بانو
» دانلود بازی Beyond: Two Souls برای PS3
» دانلودانیمیشن راز نیمح – The Secret of NIMH (زبان اصلی)
» نرم افزار لیست سیاه برای موبایل (سیمبین) - Black List Pro
» دانلود بازی Might and Magic X Legacy برای PC
» دانلود مستند National Geographic – 21st Century Warship 2014
» دانلود بازی Brightstone Mysteries Paranormal Hotel
» دانلود بازی Enslaved Odyssey to the West Premium Edition+کرک
» دانلود بازی رزمندگان سلسله ٧ Dynasty Warriors 7
» دانلود انیمیشن بسیار زیبای Loups=Garous (زبان اصلی)
» | دانلود بازی شاهزاده ایرانی: – Prince of Persia: Two Thrones برای کامپیوتر
» دانلود بازی Assassin’s Creed Liberation HD برای PC
» دانلود بازی Violett برای کامپیوتر
» انتشار نسخه جدید از کانتر به اسم کانتر استرایک آنلاین
» دانلود مجموعه انیمیشن سریالی اسکار مارمولک بیابانی با کیفیت HD
» دانلود Angry Birds Go برای آندروید به همراه دیتا
» دانلود بازی Tiny Thief برای اندروید
» دانلود بازی clash of clans برای اندروید
» دانلود بازی Indiana Jones and the Emperors Tomb برای PS2





موضوعات
بازی کامپیوتری
سیمبین
اندروید
آموزشی
انیمیشن
سینمایی
سریالی
فیلم
آهنگ
اس ام اس و .....
ترینر
والپیپر
متفرقه
پلی استیشن
پيوندها


اشعار فارسی وترکی بازی های کاپیوتری جی پی اس موتور جی پی اس مخفی خودرو

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

ساختن وبلاگ
شماره پیمان کارها
حمل ته لنجی با ضمانت از دبی
خرید از چین
قلاده اموزشی ضد پارس سگ
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com