دانلود انیمیشن.بازی.نرم افزار و .....

welcom
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
بهمن 1392
دی 1392
نويسندگان
mahdi teimuori
کد هاي جاوا

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 17271
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

كد ماوس

دانلود بازی Assassin’s Creed Liberation HD برای PC  <-PostCategory-> 

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

source دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

caution دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

 


+ نوشته شده در یک شنبه 29 دی 1392برچسب:,ساعت 19:13 توسط mahdi teimuori |
دانلود بازی Violett برای کامپیوتر  <-PostCategory-> 

 

Violett v1.0

Violett از آن دسته بازی هایی است که همان تصویر کاور آن کافیست تا بازدیدکننده ترغیب به دانلود هر چه سریع تر آن شود . این بازی را شاید نتوان در دسته ی بازی های بزرگ و گسترده مانند بازی های هم سبک در کنسول های نسل حاضر دانست اما بدون کوچکترین شکی و با اقتدار کامل حرف اول را در میان بازی های سبک و قابل اجرا در تمام رایانه ها اعم از ضعیف و قوی می زند . صداگذری فوق العاده به جا و جالب ، تصویر سازی به صورت رنگ آمیزی و کالا مجذوب کننده ، اجرای روان و مراحل زیاد بازی از ویژگی های این بازی هستند که توانسته اند این عنوان را به یک افتخار برای تیم و شرکت سازنده تبدیل کنند.Violett در جهانی پر از شگفتی و غیر واقع جریان دارد، یک ماجراجویی قابل توجه که ذهن شما را درگیر خود خواهد کرد.ویولت داستان یک دختر نوجوان است که به یک خانه ی شبه وار در ناکجا آباد سفر کرده .بازی در سبک point & click و ۲٫۵ بعدی است و جهانی منحصر به فرد با جوی مرموز و  معماها زیاد برای حل کردن و گرافیک زیبا و نقاشی شده دارد که هم کودکان و هکم بزرگسالان را جذب خود می کند . می توان این بازی را یک شاهکار تمام عیار در این سبک دانست که به محبوبیت بالایی نیز دست پیدا کرده است . شما عزیزان امروز در سایت میهن دانلود قادر به دانلود این بازی زیبا و دوست داشتنی هستید و همچنین می توانید برای مشاهده تصاویری از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



ادامه مطلب

+ نوشته شده در پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:,ساعت 14:26 توسط mahdi teimuori |
انتشار نسخه جدید از کانتر به اسم کانتر استرایک آنلاین  <-PostCategory-> 

انتشار نسخه جدید از کانتر به اسم کانتر استرایک آنلاین

بعد از حدود ۱ سال شایعه و و حرفو حدیث درباره کانتر استرایک نسخه آنلاین بلاخره والو این نسخه از بازی کانتر استرایک رو هم منتشر کرد Counter Strike Online  یک جهش روبه جلو از کانتر استرایک ۱٫۶ هستش و دارای گرافیکی بسیار بالا و گیم پلی تقویت شده این نسخه از بازی کانتر که مخصوص بازی آنلاین ساخته شده یک نسخه کاملا فیکس شده و سفارشی از والو هستش بسیاری از مسابقات جهانی هم از این نسخه جهت برگذاری مسابقات خودشون استفاده میکنند چون این نسخه یکی از معتبرترین نسخه های کانتر استرایک هستش

 

گیم پلی : گی پلی بازی تقویت خیلی زیادی نسبت به ۱٫۶ داشته بسیاری از باگ های اعصاب خورد کن بسته شده اند و گیم پلی بازی حالت واقعی به خودش گرفته اگر یادتان باشد در کانتر ۱٫۶ چیزی به اسم فاصله و سرعت شلیک وجود نداشت وقتی پلیر شلیک میکرد در همون ثانیه تیرش به هدف میخورد و این خیلی غیر واقعی بود ولی در این نسخه این مشکل برطرف شده پس یعنی شما میتونید در برابر شلیک ها جا خالی بدید و از تیر خوردن فرار کنید که لذت بازی رو دو چندان میکنه اما گیم پلی فقط به همین ختم نمیشه باگ های زیاد دیگه ایی هم بودند که برطرف شدند که زیاد به چشم نمیان ..

به هر حال میتوان گفت این نسخه مخصوص کسانی هستش که دوست دارند هم کانتر ۱٫۶ رو داشته باشند هم کانتر گلوبال افیشنال رو این نسخه دقیقا ما بین این نسخه ها هستش یعنی از هسته کانتر ۱٫۶ ساخته شده ولی گیم پلی اون کاملا شبیه به کانتر استرایک گلوبال افنیشنال هستش  پیشنهاد میکنم کانتر استرایک ۱٫۶ رو کنار گذاشته و به سراغ کانتر استرایک آنلاین بیاد تا لذت واقعی بازی کانتر رو درک کنید

توجه : این باز ی ۱۰۰ درصد کرک شده و کاملا نان استیم میباشد پس بدین صورت میتوان گیم سرور انلاین هم برای این نسخه راه اندازی کرد و مشکلی در این رابطه وجود ندارد … شما میتونید این بازی رو از سایت معتبر سافت پدیا بصورت مستقیم و نامحدود با سرعت بالا دانلود کنید ..

 

دانلود با لینک مستقیم با حجم 1.4  گیگابایت  : Direct Link


+ نوشته شده در پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:,ساعت 14:20 توسط mahdi teimuori |
دانلود مجموعه انیمیشن سریالی اسکار مارمولک بیابانی با کیفیت HD  <-PostCategory-> 

دانلود انیمیشن اسکار مارمولک بیابانی HDهر مجموعه قرار داده شده شامل سه قسمت با میانگین هر قسمت ۷ دقیقه میباشد!

 

دانلود | دانلود part1 | حجم : ۲۳۱mb | رمز : www.ircartoon.net

 

دانلود | دانلود part2 | حجم : ۱۸۴mb | رمز : www.ircartoon.net

 

دانلود | دانلود part3 | حجم : ۲۳۶mb | رمز : www.ircartoon.net

 

دانلود | دانلود part4 | حجم : ۲۰۳mb | رمز : www.ircartoon.net

 

دانلود | دانلود part5 | حجم : ۲۲۳mb | رمز : www.ircartoon.net

 

دانلود | دانلود part6 | حجم : ۲۳۵mb | رمز : www.ircartoon.net

 

منبع:آی آر کارتون
 

با نظر هاتون مارو از درخاستاتون مطلع کنیدخنده

 


+ نوشته شده در چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:,ساعت 19:40 توسط mahdi teimuori |
دانلود Angry Birds Go برای آندروید به همراه دیتا  <-PostCategory-> 

Angry Birds Go جدیدترین عنوان از سری مشهور انگری بردز میباشد که البته اینبار یه یک تغییر سبک واضح به میدان آمده است ! در این بازی شما دیگر پرندگان خشمگینتان را به سمت دژ خوکها پرتاب نمیکنید بلکه پشت فرمان اتومبیلهای پرسرعت در دنیای سه بعدی  به مسابقه با دیگر پرنده ها و خوکها میپردازید .

دانلود APK

حجم : 48 MB

دانلود دیتا 

حجم : 50 MB

+ 5% ریکاوری

رمز فایل فشرده : helper.gamesiders.com

روش نصب :

   فایل apk  رانصب کنید.
-   محتویات دیتا را که یک فایل با پسورند obb است را به مسیر Android/obb/com.rovio.angrybirdsgo/ منتقل کنید .

   نکته : اگر این مسیر یا پوشه اخر com.rovio.angrybirdsgo وجود نداشت آنرا بسازید ” دقیقا با همین نام .

منبع:helper.gamesiders.com


+ نوشته شده در چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:,ساعت 12:54 توسط mahdi teimuori |
دانلود بازی Tiny Thief برای اندروید  <-PostCategory-> 

7245642354

به ماجراجویی های دزد کوچک بپیوندید . در بازی Tiny Thief  یک پسر بسیار کوچک قصد دارد تا در دنیایی از حرص، طمع، فساد و بی عدالتی زندگی کند . به دزد کوچولو سلام بگویید و به او ملحق شوید ! دزد کوچک، باید با حیله گری و نیرنگ سعی کند تا اشیاء را بدزدد . شما باید او را در ۶ ماجرای حماسی همراهی کنید اما در این راه می بایست کاملا حواس تان جمع باشد چرا که او با شوالیه های تاریکی و دزدان دریایی سرکش رو به رو خواهد شد و لازمه پیروزی تسلط داشتن بر دوستان و دشمنان است .



ادامه مطلب

+ نوشته شده در چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:,ساعت 12:51 توسط mahdi teimuori |
مطالب پيشين
» دانلود مجموعه بازی های فلش (بازی های اکشن)
» دانلود فیلم آقای عبدی نسب و بانو
» دانلود بازی Beyond: Two Souls برای PS3
» دانلودانیمیشن راز نیمح – The Secret of NIMH (زبان اصلی)
» نرم افزار لیست سیاه برای موبایل (سیمبین) - Black List Pro
» دانلود بازی Might and Magic X Legacy برای PC
» دانلود مستند National Geographic – 21st Century Warship 2014
» دانلود بازی Brightstone Mysteries Paranormal Hotel
» دانلود بازی Enslaved Odyssey to the West Premium Edition+کرک
» دانلود بازی رزمندگان سلسله ٧ Dynasty Warriors 7
» دانلود انیمیشن بسیار زیبای Loups=Garous (زبان اصلی)
» | دانلود بازی شاهزاده ایرانی: – Prince of Persia: Two Thrones برای کامپیوتر
» دانلود بازی Assassin’s Creed Liberation HD برای PC
» دانلود بازی Violett برای کامپیوتر
» انتشار نسخه جدید از کانتر به اسم کانتر استرایک آنلاین
» دانلود مجموعه انیمیشن سریالی اسکار مارمولک بیابانی با کیفیت HD
» دانلود Angry Birds Go برای آندروید به همراه دیتا
» دانلود بازی Tiny Thief برای اندروید
» دانلود بازی clash of clans برای اندروید
» دانلود بازی Indiana Jones and the Emperors Tomb برای PS2


موضوعات
بازی کامپیوتری
سیمبین
اندروید
آموزشی
انیمیشن
سینمایی
سریالی
فیلم
آهنگ
اس ام اس و .....
ترینر
والپیپر
متفرقه
پلی استیشن
پيوندها


اشعار فارسی وترکی بازی های کاپیوتری جی پی اس موتور جی پی اس مخفی خودرو

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

ساختن وبلاگ
شماره پیمان کارها
حمل ته لنجی با ضمانت از دبی
خرید از چین
قلاده اموزشی ضد پارس سگ
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com